Kam volat pro příjem zakázek

Všechny, kdo nás kontaktují, upozorňujeme na dnes sice skoro zapomenuté ale pořád někde strašící GDPR a skutečnost, že vaše data si ukládáme, vedeme evidenci zásahů na každém plynovém spotřebiči kde sledujeme desítky položek podle norem. Pokud s tím nesouhlasíte, zavěste, jak praví klasik v telefonu. My říkáme lidově: když vám to vadí, tak nám ani nevolejte

 

Volat můžete: 

 

Pondělí až čtvrtek 6:00 - 17:00 hodin, pátek 6:00 - 15:00 hodin

Upozornění: volat večer někomu, kdo je unavený a nemyslí mu to, musí ještě řešit řadu věcí pracovně i doma a je myšlenkami někde jinde, není dobrý nápad. Raději písemně. Já se ozvu, žádný strach. Mám na krku pět křížků a nevydržím makat od pěti od rána do deseti do včera sedm dní v týdnu. Po pracovní době ztišuji telefon, musím vyřizovat papírové věci, takže jen písemně, děkuji za pochopení.

 603 812 644       sevisní technik STANISLAV SELIČ 

 702 048 032 administrativa, vyřizování dotací na zateplení

HANA HAJDUCHOVÁ

- vysoká vytíženost u zákazníka = nemám možnost telefon často vůbec vzít, často u kotlů ve sklepích nemám signál, nespoléhejte na to, použijte raději nebo spíše vždy

bez omezení víkendy, svátky, kdykoliv: SMS

nebo

e-mail: serviskotluodpodlahy@seznam.cz,

Whats up "Selič"

Messenger "Stanislav Selič"

 

Prosím Vás, lidi!

Já nesedím doma a nečekám, až mi konkrétně vy, mnohdy se dožadující výjezdu v neděli (proto ztišuji telefon a neberu to) zavoláte, abych vyjel akorát k Vám samojediným, a to ještě nejlíp do deseti minut, jak to mají třeba hasiči! 

Mám práci na tři měsíce dopředu. Dostavím se na opravu operativně, co nejdřív, cca do tří pracovních dnů nejpozději!!!! Skutečně nezmrznete ani nedostanete ze studené vody zápal plic.  Ještě se to nikomu nepodařilo.