Kam volat pro příjem zakázek

Všechny, kdo nás kontaktují, upozorňujeme na dnes sice skoro zapomenuté ale pořád někde strašící GDPR a skutečnost, že vaše data si ukládáme, vedeme evidenci zásahů na každém plynovém spotřebiči kde sledujeme desítky položek podle návodů výrobce i norem. Pokud s tím nesouhlasíte, zavěste, jak praví klasik v telefonu. Poučení by bylo...

21.9.2024 s politováním sdělujeme, do doby opadnutí poruch na začátku topné sezóny nepřijímáme žádné požadavky ze strany cizích zákazníků na urgentní opravy. Důvod je prostý: nemáme na to kapacity. Co nespěchá, je bez problémů. 

 

Volat můžete: 

 

Pondělí až čtvrtek 6:00 - 17:00 hodin, pátek 6:00 - 15:00 hodin

Upozornění: volat večer někomu, kdo je unavený a nemyslí mu to, musí ještě řešit řadu věcí pracovně i doma a je myšlenkami někde jinde, není dobrý nápad. Raději písemně. Já se ozvu, žádný strach. Mám na krku skoro šest křížků a nevydržím makat od pěti od rána do deseti do včera sedm dní v týdnu. Po pracovní době ztišuji telefon, musím vyřizovat papírové věci, takže jen písemně, děkuji za pochopení.

 603 812 644       sevisní technik STANISLAV SELIČ 

 702 048 032       administrativa, vyřizování dotací na zateplení

HANA HAJDUCHOVÁ

775 869 804        servisní technik Matěj Schüller

 

nebo

e-mail: serviskotluodpodlahy@seznam.cz,

Whats up "Selič"

Messenger "Stanislav Selič"

 

 

Na opravy vyrazíme do tří pracovních dnů, jak to operativně vyjde. Každý den máme sice pracovní plán, ale ten nikdy není dodržen. Zakázky trvají různě jinak dlouho než jsme si je naplánovali, některé odpadnou...

Pracujeme pondělí až čtvrtek od cca 04:30 do 22:00 hodin, v pátek živíme darmožrouty tohoto zlodějského státu a vytváříme umělou zaměstnanost, sobotu a neděli neexistujeme.

Nejde to fyzicky prostě vydržet.

Pokusy o montáž kotle nebo větších zakázek v šibeničních termínech do týdne, do dvou atd, jsou u nás z 98% případů marné. To nám musí něco jiného náhodně před vaší žádostí odpadnout.

Nevolejte nám ani do soutěže kdo vám to udělá teď hned a nejlevněji. My budeme určitě nejlevnější, problém je jen v tom, že dlouhodobě. Vám to dílo bude sloužit velmi dlouho a hospodárně, čímž bude velmi laciné, ale v době jeho montáže bude důkladné a to není nikdy laciné. Pokud chcete dnes lacino a zítra, klasika, třikrát tolik, nejsme už dnes ani kapacitně ani morálně schopni přijít na hodně drahou opravu toho laciného díla, aby to fungovalo. Jak chcete říct domácímu, že ta investice, aby mu to včera tak laciné fungovalo, bude ještě jednou tolik? Jednak je to příšerný stres, druhak je naivní si myslet, že takový člověk změní své myšlení.

Cena díla, kde je 95% všeho improvizace, bez projektu, klasika po česku, se nedá odhadnout. Proto to také neděláme. Děláme to max pořádně a důkladně, jak to vyjde a je to u každého naprosto jinak.