SERVIS = LIDOVĚ REVIZE

Hodnocení firmy:

 

Všechny upozorňuju, že všechny ty super recenze v hodnocení mojí firmy, neodpovídají realitě. Nejsme neomylní a zdaleka ne se všemi se domluvíme. Nejsme ani žádná super firma. Všechno, co děláme, je bez projektu a nad vším musíme na místě přemýšlet a zvažovat, jak se to udělá, u koho se dílo dělá, jak si s tím dotyčný bude radit nebo spíše neradit, jak to bude přístupné, vyměnitelné, obsluhovatelné. Někdy musíme něco upravovat, atd. To, co někdo považuje za příznivou cenu, jiní vidí zcela jinak! Hodnocení provádí laici, ale hodnocení má znít: silně nižší účty za topení a údržbu i opravy celkově A dlouhodobě. Práci beru jako službu lidem a dobrá služba je bohatší zákazník. Ale dosáhnout toho není samozřejmost! 

 

Hlavním motem naší práce je mít svoji klientelu s bezproblémovými topeními i kotlíky.

K tomu slouží systém seznamu stálých = prioritních - zákazníků, kteří nemají téměř žádné poruchy na topení ani kotle a není nutno k nim vůbec jezdit na opravy. 

K tomu slouží z mé strany bezplatné automatické upozorňování zákazníků na termíny zásahů na kotle od upozornění domácího, že si má dohustit expanzku, po huštění expanzek námi tam, kde to zákazník nechce dělat, až po servisy a další zásahy zjištěné při pravidelných kontrolách. Intervaly mezi kontrolami natahuji tak, abych nikde z nikoho netahal zbytečně peníze každý rok, když u řady kotlů to stačí za dva, jinde tři a někde jen čtyři roky, bezproblémový a plně bezpečný chod zařízení. 

 

Má to jeden háček: negramotnost řady lidí co se týká kontroly e-mailu nebo telefonu, aneb nedá se jim dovolat, do e-mailovat... Takové musím vyřazovat, dělám to sám, z volna sdamozřejmě, zadarmo a pokud člověk nekomunikuje, mám dost jiných, co to chtějí a nahradí ty, kteří si nejsou schopni telefon nebo e.mail, který mi po domluvě, že chtějí být automaticky upozorňováni, poskytnou, zkontrolovat. 

 

Jak velkou negramotnost? Jen do 40% lidí, co to velice chtěli, odpoví na první kontaktování, někdy jen 25%. Musím u některých opakovat kontakt i třikrát, než se uráčí zvednout, bohužel vždy přes víkendy, telefon. Přes pracovní dny dělám a nemám na to čas.

 

To jsem dospěl tak daleko, že všem už jaké roky doslova oslím: budu vás kontaktovat tím mejlem, dejte mi nějaký, který máte trvalý a používáte ho a kontrolujete ho. Marné. Tolik k radostem s lidmi.

 

 

To, co ovlivňuje Vaše topení i kotel i peněženku z hledisek jako je životnost naprosto všeho, hospodárnost, spolehlivost, má toto pořadí:

- kvalifikovaná údržba - zhodnocení všech aspektů topení, ne jen ometení kotle shora

- obsluha kotle i topení - domácí musí chtít

- topení - jak je navrženo, v jakém stavu zanesení

- kotel - vhodnost, nastavení atd

 

Kvalifikovaná údržba

 

Čo takého, vojak Kefalín, si prestavujte pod hentým pojmom, kvalifiková údržba?

a) vedení záznamů u každého zákazníka co a kdy bylo děláno a co je v plánu dále - kdokoliv dojde po nás ví, co na kotle uděláno bylo a co ne. Drobný problém je, že to nikdo nečte stejně jako normy ani návody. Na co?

b) dodržování návodů ale hlavně norem - řemeslná poctivost 

c) komunikace se zákazníkem - ovšem musí zákazník být schopen komunikovat, takže musí umět poslat SMS a mít e-mail, jinak je vlastně dnes člověk negramotný a takto my nemůžeme sloužit.

 

Obsluha

Pokud je domácí šikovný, (nebo aspoň chce, to stačí chtít) dokáže jeho zdánlivě mizerný kotel divy, pokud domácí není šikovný, (ve skutečnosti nechce) i nejlepší systém je nehospodárný a dojde ke zničení. Jenže zákazník může být šikovný až po zaškolení kvalifikovanou údržbou.

 

Topení

Žumpa plná špíny, ve 100% případů naprosto všude, kam přijdeme, je porušením bodů jedna a dvě a dříve nebo později zničí naprosto celé topení

 

Kotel

To je až ten chudáček na konci, který trpí mizernou montáží, údržbou i řízením domácím, ale bez jeho údržby a seřízení nebude ani hospodárnost ani dlouhá životnost.

 

Chybí-li jakýkoliv prvek v tomto výčtu, je vlastník/provozovatel kotle ekonomicky topením bit.

 

Ekonomika topení 

Laciný kotel z řad, které dělá každý výrobce jen kvůli ceně, takže je ošizený a velmi špatně funkční, je téměř nemožné dát dohromady. Ten vynecháváme. Proti jeho montování jsou domácí bezmocní. Montážníci nedávají na školeních pozor ale hlavně: oni takový střep matlové namontují, zmizí, a už se nikdy neobjeví. Mnozí si totiž nechají nabulíkovat, jaký že vám dává ten topenář dobrý kotel, čili je to od někoho, kdo vůbec netuší, jak ten kotel funguje, kolik má konstrukčních závad, kolikrát jsou na tom jeho "dobrém" kotle opraváři. A to proto, že se nikdy k nikomu na údržbu nebo opravy už nevrací. Domácí však, kterýžto k tomu dojde jako slepý k houslím, protože to laik skutečně nemá šanci poznat, má  nyní zaděláno na hezkého koníčka, do kterého bude strkat už jen peníze. Tady platí přesně ono: deset let a konec. Láce třikrát kupovaná.

Co potřebujete k hospodárnosti a efektivitě topení:

- vhodný kotel (ne "dobrý", na to slovo zapomeňte) - perfektní montáž z hlediska fyzikálních a chemických zákonů - šikovného domácího - údržbu co nejlacinější ale dostačující. 

Od koho to dostanete: no od montážní firmy těžko, ta to už nechodí udržovat, a té je tudíž buřt, co se stane za týden. Ta netuší, jak kotle fungují, takže vám dá spolehlivě kotel ještě navíc nevhodný. Od servisáků těžko, ti jen ometají kotle shora a víc je nezajímá.

Dostanete to od nás. My Vám to zařídíme od vhodného (ne "dobrého" a hlavně ne nejlacinějšího) kotle pro Vás a Vaše konkrétní podmínky, dále přes naše namontování tak, jak to má být, dále přes vaše zaškolení k řízení ale hlavně údržbě kotle i topení (to probíhá pokaždé, když u vás jsme, nejde to samozřejmě najednou po prvním vysvětlení), až nakonec po co nejmenší nutné naše zásahy do údržby.  

My si situaci na místě zhodnotíme a to včetně domácího, jak na tom je s technickými znalostmi, vyhledáme vhodný kotel (ono moc výběr není ale je to dostačující), jeho způsob řízení, namontujeme a zaškolíme domácího. Kde to jde ho zaškolit, některé případy jsou neřešitelné... A pak si to, co sami namontujeme, taky sami udržujeme. Ale né programově k doudržování typu: za deset let nový kotel! 

Jaká je životnost kotlů? U nás platí: dokud na to budou náhradní díly.

Servis v našem podání:

- seřízení spalování a řízení kotle 

- čistota topení i kotle zvenčí i zevnitř, ne nahoře huj a dole fuj, vyvážení topení, hospodárnost topení

- ladění hospodárnosti domácím

- pravidelná plánovaná údržba podle nás - domácí musí být schopen odpovědět na e-mail nebo SMS a nesmí zasahovat do námi určených termínů

 

- sledujeme 96 položek a domácí má u sebe veškeré naše protokoly co se tam měřilo, co se naměřilo, co se prověřilo při poruchách atd atd

- vedeme podrobný protokol o údržbě

- prioritním zákazníkům se všemi odstraněnými montážními nedostatky opravujeme jejich "závady" po telefonu, začátky topné sezóny i pět případů denně

- půjčujeme jim náhradní díly na zkoušku

- mají levnější servisy ale hlavně opravy - jenže to je chyták- Totiž ono je to tak, že opravy u nich neděláme, dá-li se tak vyjádřit opravy do 1% ze všech našich zákazníků - i těch "jednorázových". Přes Vánoce celý měsíc žádné opravy našich prioritních zákazníků nemusíme řešit. Prioritní zákazníci nemají skoro žádné opravy.