SERVISY INNOGY EON ATD
Servisy inzerované firmami Innogy, EON a dalšími dodavateli, zádrhely nápadu:
- Nevolejte si matlaly od těchto splolečností, zničí Vám Váš majetek! Na 100%. Já vím, že servisáků je málo, ale pokud žádného nemáte a dojde ke zničení Vašeho kotle neúdržbou, budete o pětistovku ročně bohatší, protože za pětistovku žádnou údržbu nikdo nedokáže udělat. Mimo to tito ťuhýci nic neopravují a nikdo po nich opravovat jezdit nechce. To jsou vždy zcela zdevastované stroje "údržbou."
- servisáků se všemi oprávněními, ze zákona nutnou praxí, vybavením a tak dále je velmi málo a mají tudíž mraky práce - kde ty lidi ty společnosti berou, je nám záhadou. Zcela jistě nemohou být kvalifikovaní. To by bylo jedno, když je člověk šikovný a chce, naučí se. Ale: za tu cenu za servis to je jasný podvod na zákazníkovi.
- jen měření spalin velmi drahým analyzátorem přijde na 500 - 600,-Kč, přitom ceny servisů, a to včetně cesty, všech těch "servisáků" od všech těch dodavatelských společností, se kolem 500,-kč pohybují - už to svědčí o tom, jak moc musí takový servis být ošizen, nemá-li takový ťuhýk pracující pro takové společnosti umřít hladem.
- velmi ošizený servis souvisí s nízkou cenou, kterou společnosti servisním partnerům za servisy hradí = je nutno to dělat co nejrychleji a co nejvíce za den.
- servis od velkých společností není úplně bezpřínosný, ale třeba nahustit si expanzky u nás zvládá polovina zákazníků sama a na změření plynotěsnosti se stavujeme, když jedeme okolo a to za zaplaťpámbů.
- na servisy u velkých společností slušný servisák nemůže slyšet - servis během max půlhodiny, co si může dovolit být ten "servisák" na místě, zákonitě a pmyslně porušuje předpisy výrobce, co musí servisní technik zkontrolovat a to se nebavíme, co by kontrolovat měl ještě navíc, aneb otázka dodržování všech norem a návodů.
- Za pět set na servis musíte být komplet včetně cesty do půl hodiny na místě hotový, ale to nejde stihnout ten servis udělat. Výsledek je, že je to laciné, ale kotel je ve skutečnosti neudržovaný a opravy, které z toho velmi rychle vzniknou, oni nedělají.
Výsledek: u zákazníků dochází rychle k desetitisícovým škodám, opakovaně to řešíme, ale přiznám se otevřeně, snažíme se tomu vyhýbat a posílat takové případy kam libo, ale nedělat je. Proč? No protože si takoví zákazníci, kteří nic nechápou, vylívají zlost pak na nás. Když vám během hodiny čtyřikrát takový duch vykládá, jak on myslel, nevěděl a neuměl, ale že mu bylo teda divné, že my jsme tam byli hodinu a půl ve dvou lidech a tady ten čtvrt hodiny sám...
My se k tomuto stavíme po jen negativních zkušenostech takto:
- pokud od nás odejde zákazník k těmto společnostem, vždy po pár letech volá znovu s "neřešitelným" problémem - odmítáme se vracet. To není výdělek, to jsou nervy s tím zákazníkem, který si svoji chybu vylívá na nás. Škody jdou u takových lidí přes jejich finanční možnosti. Jsme bezmocní.
- odmítáme tyto zákazníky přebírat, kotle i topení jsou ve stavu vyžadující desetitisícové investice a ti lidé šli k těm společnostem za vidinou láce a kvality. Zbytečná snaha. Nereálně uvažující lidé vyhazující své peníze oknem. Nebyl problém to dát dokupy, problém byl vždy jeden a ten samý: hubování, že jsme drazí. Přitom naše kotle jsou udržované i s topeními ve stavu bezproblémovém za průměrně 500 - 1200,-Kč ročně. Levněji to nejde, nejde a nejde. Průměrně: Servis za 1800,-Kč ale jednou za tři roky - to je průměrně. Jinde ovšem každý rok. To je průměrně.
My se velmi omlouváme, ale na takové spotřebiče po "servisech" od Innogy atd nemáme kapacity. Prostě rukama nechce nikdo dělat, je nás málo, nevíme kam dřív. Co máte dělat? Já nevím. Prostě nevím. 70% volajících zákazníků dnes skrz kapacitu odmítáme nebo jdou hledat někoho, kdo jim přijde zítra. Tedy někdo, kdo nemá co dělat, čeká doma a plete u toho košíky, až někdo takový zavolá. Asi Yetti. Takového taky nikdo neviděl. Jakmile přijde požadavek na akci již zítra, omlouvám se, ale ne. S nesoudnými lidmi se nedá domluvit.