Kotel dokotloval, je třeba ho roztlačit

Této disciplíně se snažíme vyhýbat jako čert kříži pravidelnou údržbou. Proč?

1: mraky zákazníků a my jsme malá firmička - nejde to kapacitně

2: opravovat něco, kde přetrvává příčina poruch je nesmysl

3: opravy jsou drahé a to není náš cíl, údržba je levná a mrakům oprav zamezí

 

Kotel přesto z nějakého důvodu tak nějak dokotloval, co teď?

Existují stovky důvodů, kdy člověk nakonec zjistí tu nemilou věc: kotel, ohřívač na vodu, sporák atd. najednou nejede. Co teď, kde sehnat pomoc, co tomu, mrše, je? 

Kde sehnat pomoc?

 

Naši prioritní zákazníci vědí, že jsme tam u nich do dvou pracovních dní, případně hned. 

Ten zbytek volajících: zapomeňte na to, že když vám Váš servisák nezvedá telefon na první zazvonění, zavoláte si nás. On se za chvíli ozve. Jelikož se všichni známe až moc dobře, ozve se. 

Pište nám SMS, nevolejte. Jsme často ve sklepích domků, kde není signál. Vám to jakože zvoní, ale nám v tom sklepě ne.

Znění SMS: Jan Tuhý, Zmrzlíkov, U Studeného odchovu 24, Baxi Nuvola HT 330 chyba E 133, prosím o opravu, díky. Do hodiny odpovíme. Pokud zavoláte, stejně vás během práce odkážu odmítnutím hovoru na SMS. 

Nyní: pokud nemáte kotel nikým pravidelně servisovaný a ten se vám o něj nestará, sehnat pomoc během topné sezóny bude čím dál častěji těžší a těžší. Drtivá většina našich kolegů vám telefon nezvedne jako neznámému číslu vůbec. Nikdo nejsme zachránce světa. Kdo vám to zvedne, ten si na takových případech dobře vydělává, sice jednorázově, ale dobře. A protože je jich mraky, vydělává dobře.

Pokud přijedeme někam, kde díky zanedbání údržby nebude oprava ani možná, kde bude vše na celkový servis, bohužel, na to není během topné sezóny čas.

Lid dostává, co chce. Jestliže posílá děti na studia humanitních oborů a děti pak nejsou pro denní život se všemi poruchami a budováním použitelné, bohužel... Navíc jsou spotřebiče čím dál sofistikovanější a děti, místo aby se ve škole učily, mají právo být hloupými no a co dělají? Využívají je. Tuto situaci nevyřeší žádní migranti a nikdo kvalifikovaný do Česka za naše platy dělat nepůjde, když má v Rakousku i Německu třikrát tolik.

 

Zasahujeme do pěti pracovních dnů, v reálu max do dvou. 

Během topné sezóny není mimo prioritní zákazníky čas na nic jiného, než na flikování aneb nějak spotřebič zprovoznit. Dočasně. Pokud nechcete problémy, musíte mít kotel i topení v pořádku. 

 

Nikdo neumí zázračeně na něco sáhnout za pět korun a kotel pojede dalších pět let!